اکانت اسپاتیفای فمیلی


در این طرح چند اکانت می توانم داشته باشم؟

 

اکانت اسپاتیفای فمیلی برای شما و 5 عضو دیگر از خانواده ی شما قابل استفاده است. یعنی به طور کلی 6 نفر می توانند از یک طرح استفاده کنند و با هزینه‌ای ارزان از اکانت پریمیوم بهره‌مند شوند.

 

نحوه ی اعمال هزینه به چه صورت است؟

 

چه از زیرشاخه‌های خرید اکانت اسپاتیفای  استفاده شود یا خیر، شما بایستی هزینه ی کل طرح را هر ماه و در روزی که ثبت نام نموده اید، پرداخت نمایید.

 

اگر طرح را لغو کنم چه اتفاقی می افتد؟

 

در صورتی که طرح خود را لغو کنید، تمامی اکانت های فعال در طرح پریمیوم خانوادگی شما در انتهای دوره‌ی حاضر به حالت رایگان باز می گردند.

 

نکته: شما می توانید به حالت پریمیوم عادی بازگردید، یعنی تمامی اکانت های زیرشاخه به جز اکانت خودتان رایگان می شود. در این صورت هنگام پرداخت برای طرح بایستی هزینه ی پریمیوم عادی را پرداخت نمایید. تنها لازم است به صفحه ی اشتراک خود رفته و آن را به پریمیوم تغییر دهید.

 

در رابطه با افرادی که می توانم به اکانت فمیلی اسپاتیفای اضافه کنم چه محدودیت هایی وجود دارد؟

 

برای اینکه شخصی را به اسپاتیفای فمیلی اضافه کنید، این فرد باید:

 

    در یک مکان با شما زندگی کند (آدرس فیزیکی یکسان)

 

    یک کاربر رایگان باشد، و یا کاربر پریمیومی باشد که طرح خود را مستقیما از اسپاتیفای دریافت کرده باشد (یعنی به عنوان مثال، از طریق آیتونز یا اپراتور همراه خود اقدام نکرده باشد.)

 

آیا می توان از اسپاتیفای پرمیوم خانوادگی همراه با طرح های دیگر مانند تخفیف های دانشجویی و یا طرح های مشترک با یک شرکت تلفن همراه و غیره استفاده نمود؟

 

متاسفانه، خیر. هیچگونه تخفیفی را نمی توان بر اکانت های پریمیوم خانوادگی اعمال نمود.

 

من هم اکنون اشتراک پریمیوم  اسپاتیفای دارم. چه اتفاقی می افتد اگر آن را به کاربر اصلی اکانت پریمیوم فمیلی تغییر دهم؟

 

زمانی که اشتراک خود را از پریمیوم عادی به پریمیوم خانوادگی تغییر می دهید، میزان زمان باقی مانده ای که هزینه اش را قبلا پرداخت نموده اید به اشتراک پریمیوم فمیلی تبدیل می شود، در نتیجه ممکن است تاریخ پرداخت بعدیتان به تعویق افتد.

 

نکته: اگر اشتراک خود را به استفاده از هر شرکتی به جز اسپاتیفای دریافت نموده اید، باید پیش از اقدام برای طرح پریمیوم خانوادگی با آن شرکت تماس برقرار نموده و بخواهید که اشتراک اولیه را لغو کنند. درصورتی که اشتراک خود را از طریق آیتونز دریافت می کنید، لطفه به دستورالعمل های اپل مبنی بر لغو اشتراک خود مراجعه نمایید.

 

از من دعوت شده است که به اسپاتیفای فمیلی بپیوندم، در حالی که خودم اشتراک پریمیوم دارم. چه تغییراتی در هزینه هایم ایجاد می شود اگر عضو شوم؟

 

وقتی دعوت را قبول می کنید، زمانی به پریمیوم، اسپاتیفای فمیلی  اضافه می شوید که دوره ی کنونی‌تان به اتمام برسد. پس از آن نیازی نیست هزینه های مربوط به اکانت خود را بپردازید و پرداخت هایتان توسط صاحب طرح مدیریت خواهد شد.

 

با این وجود، اگر در حال حاضر شخص سومی مسئول رسیدگی به اکانت پریمیوم اسپاتیفای شماست (مثالا آیتونز یا اپراتور همراه شما) باید با آن ها تماس برقرار کنید تا ابتدا اشتراک پریمیوم شما را لغو کنند.

 

اگر دعوتنامه ی پریمیوم خانوادگی را از همان دستگاهی قبول می کنید که از آن فرستاده شده است، پیش از قبول آن مطمئن شوید که به اکانت خودتان وارد شده اید.

 

آیا می توانم فردی که در یک کشور دیگر زندگی می کند را به اکانت فمیلی اسپاتیفای خود اضافه کنم؟

 

افراد در کشور های مختلف نمی توانند با یکدیگر در یک طرح پریمیوم خانوادگی قرار داشته باشند. این افراد بایستی در یک مکان به همراه صاحب طرح زندگی کنند.

 

آیا این طرح خانوادگی اخیرا دچار تغییراتی شده است؟

 

بله! از تاریخ 24 می، چند تغییر در طرح خانوادگی اسپاتیفای ایجاد نموده ایم (و عنوان آن را به “پریمیوم برای خانواده” تغییر دادیم). اکنون در عوض قیمت های افزایشی برای هر اکانت زیرشاخه‌ی اضافی، همیشه فضای خالی جهت افزودن پنج اکانت دیگر (به جز اکانت خودتان) به طرح خود را در اختیار خواهید داشت که می توانید آن ها را هر زمان که می خواهید به اعضای خانواده ی خود اختصاص دهید؛ و همگی تحت یک قیمت جدید، یعنی با ارزشی بیشتر!